Beoordelingscriteria Subsidie Samen werken aan de basis Breda schooljaar 2025-2026

Effectiviteit:

Kwaliteit van de bijdrage aan de geformuleerde doelen en activiteiten.

Mate waarin wordt bijgedragen aan de doelen van het programma Samen werken aan de basis.

55
De aanvraag maakt duidelijk hoe de activiteiten bijdragen aan de doelen van het programma Samen werken aan de basisJa of nee: 15 of 0 punten15
De doelgroep is duidelijk omschreven aan de hand van een doelgroep-analyseJa of nee: 15 of 0 punten15
De aanvraag levert een bijdrage aan de genoemde beweging, leefwerelden en thema’sJa of nee: 25 of 0 punten25
Haalbaarheid:
Kans op succes en vertrouwen dat de organisatie de activiteiten succesvol uitvoert.
70
De aanvraag maakt duidelijk hoe welke professional verantwoordelijk is voor de uitvoering van de activiteitenJa of nee: 15 of 0 punten15
De aanvraag geeft inzicht in een duurzaam vervolg, inbedding in reguliere werkzaamhedenJa of nee: 25 of 0 punten25
De aanvraag geeft inzicht in de sturing richting jeugdhulp (verwijzing via Wijs!Breda i.p.v. de huisarts) en aanwezigheid in de klas (er is een ontwikkelingsperspectief (OPP) wanneer leerlingen tijdelijk niet volledig naar school kunnen)Ja of nee: 15 of 0 punten15
Het samenwerkingsverband Passend onderwijs is betrokken bij het project Ja of nee: 15 of 0 punten15
Resultaten:
Mate waarin inzicht wordt gegeven in de resultaten en effecten van de activiteiten.
45
Is de hoogte van het gevraagde subsidiebedrag redelijk in relatie tot de te verrichten activiteiten en overige financieringsbronnen?Ja of nee: 15 of 0 punten15
Zijn de resultaten, effecten en meetindicatoren helder omschreven?Ja of nee: 15 of 0 punten15
De organisatie deelt data en werkt mee aan een business case en maatschappelijke kosten-batenanalyse (MKBA) SWABJa of nee: 15 of 0 punten15