Spreekuren voor ondernemers

Spreekuur met de wethouder

Ondernemers met een plan, opmerking of vraag over onder andere economie, werkgelegenheid, ruimtelijke plannen of contacten met de gemeente, zijn welkom op het ondernemersspreekuur van Boaz Adank, wethouder Economische Zaken. Het ondernemersspreekuur is op donderdag van 9.00 tot 10.00 uur in het Stadskantoor

Aanmelden

  • stuur uiterlijk 3 dagen van tevoren een e-mail aan: ondernemersspreekuur@breda.nl
  • vermeld in uw e-mail uw bedrijfsnaam, contactgegevens en het onderwerp van gesprek
  • u ontvangt een bevestiging met vermelding van datum en tijd. Hierna is uw afspraak pas definitief

Inkoopspreekuur (zonder afspraak)

Tijdens het maandelijkse inkoopspreekuur kunnen ondernemers rechtstreeks vragen stellen aan de inkopers van de gemeente. Ondernemers krijgen dan meer informatie over de gemeentelijke inkoop en de manier waarop ondernemers in aanmerking kunnen komen voor gemeentelijke opdrachten van leveringen, diensten en werken. Vragen over specifieke (lopende) aanbestedingsprocedures worden niet in behandeling genomen.

Inkoopspreekuren 2020

Locatie: Stadskantoor, publiekshal. Het spreekuur is zonder afspraak (vrije inloop). 

Inkoopspreekuur 30 juli

In verband met de coronacrisis is het tijdelijk niet mogelijk u in het Stadskantoor te ontvangen. Heeft u vragen op het gebied van inkoop en aanbesteding dan nemen wij die dag telefonisch contact met u op.

  • Stel uw vraag van te voren (uiterlijk dinsdag 16.00 uur voorafgaand aan het inkoopspreekuur) via het e-mailadres inkoop@breda.nl, onder vermelding van uw naam en telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Wij nemen dan donderdag 30 juli tussen 9.00 en 10.00 uur contact met u op om uw vragen te beantwoorden. De exacte tijd hangt af van het aantal aanmeldingen.

Overige inkoopspreekuren 2020

  • 27 augustus van 09.00 - 10.00 uur
  • 24 september van 09.00 - 10.00 uur
  • 29 oktober van 09.00 - 10.00 uur
  • 26 november van 09.00 - 10.00 uur
  • 17 december van 09.00 - 10.00 uur

 

Uw Reactie
Uw Reactie