Veelgestelde vragen Mijn aanvragen
In Mijn aanvragen ziet u de status van veel van uw aanvragen (zaken) die u via de website van de gemeente heeft gedaan. Ook ziet u uw contactgegevens bij de gemeente. U ziet alleen de aanvragen van producten die u online bij de gemeente heeft aangevraagd met DigiD, eHerkenning of eIDAS.
FAQ container
-
U kunt het e-mailadres of telefoonnummer wijzigen van de zaken in Mijn aanvragen. De gemeente gebruikt dit e-mailadres of telefoonnummer om u te informeren over uw zaak.
- Log in bij Mijn aanvragen
- Klik op Mijn gegevens
- Klik op het veld dat u wilt wijzigen (E-mail of Telefoonnummer)
- Wijzig de gegevens
- Klik op de knop Opslaan
-
U kunt een e-mail ontvangen bij wijzigingen in zaken zoals een wijziging in de status of wanneer een document is toegevoegd of verwijderd uit de zaak.
- Log in bij Mijn aanvragen
- Klik op Mijn gegevens
- Zet een vinkje bij 'Stuur mij een e-mail bij wijzigingen in mijn zaken'
- Klik op de knop Opslaan
Wilt u geen e-mails meer ontvangen bij wijzigingen in zaken, zet dan het vinkje uit.
-
U kunt documenten toevoegen aan zaken die nog openstaan. U kunt geen documenten toevoegen aan een zaak die afgesloten is.
- Log in bij Mijn aanvragen
- Klik op Mijn zaken
- Klik bij Documenten op de knop Voeg toe
- Kies een document of bestand van uw computer, tablet of telefoon
- Kies een documenttype, vul een titel in en druk op Voeg toe
- Het document is toegevoegd aan de zaak, de gemeente ontvangt hier een bericht van
-
U ziet alleen de aanvragen van producten die u online op de website bij de gemeente heeft aangevraagd met DigiD, eHerkenning of eIDAS.
Nog niet alle producten en diensten zijn beschikbaar in Mijn aanvragen. Stap voor stap voegen we producten en diensten toe.
-
Deze mogelijkheid is nog niet ingeschakeld. U kunt contact opnemen met de gemeente. Vermeld het zaaknummer bij uw vraag of verzoek.