Integriteit en nevenfuncties

Overzichten met nevenfuncties van het college en van gemeenteambtenaren worden op dit moment bijgewerkt en zo spoedig mogelijk toegevoegd.

Voor de Bredase gemeenteambtenaren geldt een Integriteitsbeleid. Onderdeel daarvan is dat alle gemeenteambtenaren hun nevenfuncties melden bij hun leidinggevenden. De nevenfuncties van leidinggevenden (tot en met afdelingshoofden) moeten openbaar worden gemaakt op de website van de Gemeente Breda. Dit register wordt jaarlijks omstreeks september/oktober geactualiseerd.

De nevenfuncties van de leden van het College van burgemeester en wethouders worden eveneens gepubliceerd met daarbij aangegeven of de nevenfuncties betaald of onbetaald zijn. Deze lijst wordt jaarlijks geactualiseerd.
 

Bijlagentabel
BijlageGrootte
2016.01.01 register_nevenwerkzaamheden.pdf…44.35 KB
nevenfuncties_college_per_23-1-2017.pdf…134.81 KB

Voor het openen van sommige bestanden kan extra software nodig zijn, zie hiervoor de uitlegpagina over downloads.

Sluiten